ramai Swifties !!!



sejak je aku buat akaun facebook aku yang baru ni ,,
ramai gilerr swifties ,,,
maksud nya ramai peminat taylor swift la ,,
tak kan la itu pun tak tau ,,
semua aku nak jawab kan ,, susah ler hidup macam ni ,,
cewwwaaahh ,,
over pula ,,, so macam yang aku cakap tadi memang ramai giler swifties ,,
kalau tak percaya korang add la aku dekat facebook and korang check friends list aku ,,
memang berlambak ,, itu pun sebab aku ada add budak form 2 budak rk ,,
lelaki ,,
memang minat giler budak ni dengan taylor swift ,, budak perempuan ,, tak payah cakap la ,, dah memang sah minat tahap giler  punya lah !!!


lagi pun taylor swift ni memang cute and gentle orang nya ,,
sama la macam penyanyi yang lain ,,
respect peminat dorang ,, best kalau macam tu ,,
tak macam artis malaysia cepat sangat lupa daratan ,,
macam ***** tuuuuutttt ,,,
hiihihihi ada lah ,,,


and lagi satu lagu country dia memang awesome giler lah ,,!!!!
memang ramai orang yang tak suka lagu country sebab kebanyakan nya gunakan gitar ,,
and accent dia pon lain juga ,, tak macam english yang selalu kita dengar tu dekat televisyen or radio ,,
tapi bagi aku country or not country pun masih lagi tetap sedap ,, asal kan keluar bunyi musik dan suara orang nyanyi cukup la ,,






No comments:

PUSH